Friday, 1 February 2013

Hilang

Ape yang hilang.? apa yang kosong.? HILANG Masuk jek taun 2013 aku hilang banyak benda :'/ aku hilang kawan hilang sepupu hilang appa lagi --' Hilang kawan. :/ kawan paling baik dengan aku iaitu Adreena honey aka adreena madu telah meninggalkan aku *ayat takbole bla* die pindah sekolah hurmmm. First die kate kat die nak sangat pindah sekolah masuk teknik then tetiba permohonan die diREJECT ! aku suka bila kena reject sebab aku doa dan berdoa kat Allah supaya die punya permohonan direject dan termakbul doanya.Die pon frust jugak sebab tak dapat biasela tu then lame-II die kate kat aku die tak nak pindah sekolah la kalau dapat pon. K aku pon oke la kan sebab die tak nak pindah kalau die pindah aku takdela kawan baik macam die yang sengal sanggup carikkan aku partner--' then tetiba satu haritu die datang kelas aku dengan muka gembira tak terkata --' die datang kat aku akceli masetu takde cikgu dan aku tengah buat keje math. Die datang then die duduk depan aku then die cakap " IERA AKU DAPAT MASUK TEKNIK" terus berhenti aku buat keje math tengok muka die dengan muka sedih tambah tak puas hati aku cakap die kan kau cakap kat aku kau tak nak pindah sekolah then die kate nak buat macam mana dah dapat lagipon bapak aku suruh pergi. Aku sedih gila time tu rasa macam aku ni hilang satu benda :/. Aku teruskan aku redha walau pasrah x'D yala aku kene terima jugak sebab die kene pergi hurm hari last aku jumpa die ialah hari jumaat. Masuk jek hari selasa *hari isnin cuti* aku lupa yang die dah pindah masa pj aku tercari cari jugak mana rina.? bila sedar balik die dah pindah sekolah hurm memang masetu sedih la takde orang yang aku nak luahkan perasaan time tu *nak nangis pon ade tapi belagak biase jek* eentah macam mana la die sekarang ni kan aku nak jumpa die sebelum aku pergi :/ aku harap dapat jumpa dan aku harap ganjaran untuk aku berjaya rina :'D. Hilan sepupu hurm sama jek citanya sepupu aku yang same form dengan aku tu pindah jugak konon cakap kat aku mase malam tu tak nak pindah sekolah sekali dapat tau die nak masuk sbp batu pahat angin jugak aku -..-' dah la sepupu paling rapat cita die same jek macam rina mula-II tak nak masuk then nak masuk lepastu tak jadi akhirnya masuk jugak --' diorang ni sengaja agaknya kat sekolah sunyi jek kalau gelak-II pon dengan membe lain degan rina and sepupu aku ni dah takde sedih tauu. #aku hope diorang oke-II jek kat sana and dapat kawan baik-II tapi tak dapat tandingi aku whaahah

No comments:

Post a Comment