Monday, 20 May 2013

Holiday Bandung

Hai hai hai readers sekalian :) *adeke readers kat blog ni?* wakakak xD sokay la kalau takdepong kite cite jela. Holiday to bandung ahhhh hahah padahal dah lame ah bulan 2 rituu peginya baru sekaran nak cite gila 3 bulan setengah punyascite baru sekarang nak cite wakaka so what ? kesah aku la kan ? hahaha aku takdak mase ah nak update post sekarang hum biase ah bila dah menginjak ke form 4 ni fuhh busy kemain *busyke hari-II on twitter dengan facebook* hahaha jarang ah bukak blog sebab tatau nak cite ape ni pon tetiba datang idea nak cite pasal vocation ke bandung xD. Ok ok kite balik pada tajuk, hurm bole dikatakan best ah pi sana paling aku suka pegi trans studio bandung gile bapak ah sape kata tak best, best weyhh naik roller coster kelanjuan hanya 41 saat tak sampai seminit pon gila ah macam-II game aku maik kat trans studi then bila shopping paling best shopping kat rumah mode dengan pasar baru pehh memang rambang mate ah kalau nak beli barang semua cantik-II weyhhh gile ah tak mahal pon barang kat sana tapi kat rumah mode tu mahal sikit ah sebab die jenis barang berjenama macam levis zalora amenda semua tu ah aku dapat ah merasa beli baju and seluar mahal kahkahkah xD air paling sedap kat bandung air AIS JERUK gila ah memang sedap gila kat malaysia ni takda pon air macamtu susah nak dapat ppegi bandung dulu baru boleh rasa haha. Kalau korang nak rasa pegi ah bercuti kat sana. Pastu kat tangkuban perahu fuyyo aku boleh tengok tempat gunung berapi meletus kiteorang nak turun bawah sane nak tengok dia masak telur kat gnung berapi tu tapi tak boleh sebab dah keluar asap and bau die pehhwangi gila lawanya haha xD tapi memang sejuk ah kat situ walaupon tu tempat gunug berapi hahaa then abes ah cite sampai sini jela nak study exam exam xD baibai assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment