Thursday, 25 July 2013

Yesterday ♥

Semalam kan kan kan kan haha tak belajaq satu pon belaja sains sikit je tu pon belaja pasal kamera then lepas dah belaja tu kiteorang amek amek gamba dari pagi sampai balik keja snap gambaq jekla. Macam-II memula kat kelas then dekat makmal sains lepastu dekat luar makmal lepastu kat astaka lepastu kat dinding lepastu kat luar pagar sekolah xD kemain semua. Tapi tak belaja pon penat jugak yela dok posing dok jalan sane sini. Korang tengok jekla gambanya kat bawah ni haa.

No comments:

Post a Comment